Ребрендинг візуального боку компанії. Підвищення впізнаваності бренду та його продуктової лінійки
Після проведення глибокого аналізу бренду та ретельно опрацьованого конкурентного середовища спеціалістами, що входять до робочої групи за проектом, було прийнято рішення не докорінно змінити візуальну складову бренду, а оптимізувати та покращити її.
Сильні сторони айдентики зберегли – знак і зображення залишилися колишніми, а слабкі – відсутність патерну і яскравих акцентів – створили з нуля.
Робочий процес було розбито на кілька етапів:
– Опрацювання логотипу
– Створення багатофункціонального патерну з посиланням на різноманітність продукції компанії.
– Створення дизайну типових носіїв: бланк, візитка, бейдж, конверт, папка, блокнот, прапор та віндер, пакети, ручки, чашка, склянка, email підпис, шаблон презентації та одягу
– Складання посібника з використання фірмового стилю.
Halvar Breithschrift – трендовий ультраширокий гротеск, з грубим інженерним шармом, чудово оптимізований для використання як на екрані, так і в реальному світі завдяки простому та сучасному силуету.
Є підтримка понад 190 мов, присутні табличні цифри, верхні та нижні індекси, можливості OpenType.
Більшість завдань досить накреслень ExtraBold і Medium.
– Основний шрифт (для набору тексту та будь-яких інших завдань). Gilroy – сучасний геометричний гротеск з яскраво вираженою “круглою” формою букв, краще римується з патерном. Шрифт відмінно підходить для успішного вирішення будь-яких дизайн-завдань. Є підтримка великої кількості мов, дроби, табличні числа, стрілки, лігатури та інше. Більшість завдань досить накреслень ExtraBold і Light.
Як ключовий стилеутворюючий елемент пропонується патерн у стилі Neo Geometry. Паттерн є яскравим, гнучким та універсальним інструментом, що дозволяє здійснювати брендування практично будь-якого носія. Тематика елементів безпосередньо з діяльністю підприємства.