IHRS Workshop
Айдентика, рекламні креативи, створення темплейтів Instagram, друкована продукція
IHRS Practical Workshop / Spring 2022 Головна мета полягає у підвищенні рівня знань українських фахівців у галузі трансплантації волосся на новий, якісний рівень, не виїжджаючи за кордон.
Задача:
Розробка загального стилю (айдентики) заходу, адаптація до необхідних носіїв
Рішення:
Основною метою нашої креативної команди було створити образ та елементи комунікації відповідно до затвердженої маркетингової концепції
Процес роботи:
Створення візуальної айдентики. Як критерії ідентифікації були опрацьовані: кольори, графічні елементи, шрифти, ілюстрації
Дизайн-система адаптована під носії:
- Діджитал (лендінг на Тільді, темплейти соціальних мереж)
- Рекламні кампанії (креативи, банера)
- Зовнішня реклама (борди/сітілайти)
- Поліграфія (сертифікати, брошури, блокноти, програми)
- Необхідні елементи для брендування заходу (шопер, бредвол, бейджі, гравітони)