Huggies: академія собак 🐕🐩🦮
Huggies: академія собак 🐕🐩🦮
Цей рекламний кейс викликав у нас цілу гаму позитивних емоцій: від щирого захоплення креативністю моїх європейських колег до посмішки як споживача, який точно не пройшов би повз таке цікаве рішення.
Сподіваємося, цей приклад і вам хоч трошечки підніме настрій
Бренд дитячих підгузків “Хаггіс” створив академію для собак. І ось з якою метою: господарям, які бояться реакції улюбленого вихованця на новонародженого, пропонують відвести його на курс звикання до немовлят
Собаку заводять до павільйону, де передають професійному інструктору. Простір павільйону складається з кількох зон зі звуками, які видають малюки (від кашлю до плачу), чорно-білими фотографіями, запахами та предметами (соски, пляшечки тощо)
Навколо звучить медитативна музика, щоб собакен не стресував
Як кажуть організатори, собаці і так складно звикнути до думки, що вся увага господарів тепер спрямована не тільки на нього, так ще й у будинку з’являються речі, які не можна гризти. Щоб люди не боялися реакції вихованця на дитину і було організовано «Дитячу академію для собак»
Хоча ми впевнені, що цілей цього проекту багато. Це і чудовий PR привід, і лояльність певного сегменту, і можливості для якіснішої комунікації зі споживачем
Нажаль, нашим виробникам та покупцям сьогодні не до яскравих проектів, хай навіть і функціональних
Але, можливо, цей кейс підштовхне когось до нових ідей та креативних рішень. А вони для якісного просування ваших товарів та послуг важливі у будь-які часи