#marketingtrends 2023 року 📈📈📈
#marketingtrends 2023 року 📈📈📈
У цей важкий для України час бізнес має працювати попри все. І не просто працювати, а бути максимально ефективним і прибутковим, щоб підтримувати економіку держави і давати всім нам ресурси і можливості жертвувати на Збройні Сили, створювати соціальні проекти і допомагати жителям країни.
Тому сьогодні ми хочемо поділитися актуальними трендами маркетингу на 2023 рік, які підготувала наш експерт, CEO Advert Group Ольга Чигиринська.
Наголошуємо, що в цій добірці представлено лише те, що наразі досить легко застосовне і за правильного підходу дає дійсно хороші результати для бізнес-середовища України
✅ Гуманізація брендів. Мета — показати, що бренд має індивідуальність, це справжня команда живих людей, які поділяють цінності та ентузіазм своїх клієнтів, готові чути та швидко реагувати на їхні потреби
✅ Маркетинг, орієнтований на ностальгію. Величезна кількість світових брендів використовують креативи, спрямовані на давні спогади. Ностальгія є потужним інструментом, і якщо її використовувати правильно та належним чином, вона може дати дуже хороший результат. Тож візьміть на замітку
✅ Ефективний UX/UI дизайн. Наголошуємо: це ефективно, адже цифрові продукти (сайт чи мобільний додаток) з інтуїтивно зрозумілою навігацією, якісним, сучасним дизайном та швидким завантаженням економлять один із найцінніших ресурсів вашого споживача – час.
✅ Розмовний маркетинг: спілкуйтеся зі своїми клієнтами та максимально скорочуйте час виконання замовлення!
Споживачі не хочуть чекати на вашу відповідь більше 10 хвилин. Ось чому так важливо надати їм швидку цілодобову підтримку.
Людині потрібна людина! Найчастіше два фактори:
• людське спілкування
• і щоб все було швидко
здатний творити чудеса!
Ми ні в якому разі не закликаємо відмовлятися від сучасних досягнень діджиталізації, а ми за баланс, результат і, головне, за щасливого клієнта
✅ Візуалізація контенту. Тенденція пов’язана з необхідністю максимально привернути і утримати увагу споживача на вашому продукті або послузі. Тому робота над якісним контентом (фото, відео, 2D/3D графіка, інфографіка тощо) має тривати.
✅ Технології доповненої та віртуальної реальності. Сьогодні це найефективніший інструмент взаємодії зі споживачем, який здатний створити швидкий і потужний «WOW-ефект» і дати швидкий бізнес-результат.
І на завершення: ринок маркетингу, як і все в нашому житті, постійно змінюється
Звичайно, неможливо відобразити всі тренди в одному пості. І ми завжди наголошуємо на важливості формули балансу/здорового глузду
Головне, щоб ваші проекти та продукти відповідали очікуванням ваших споживачів
Від щирого серця бажаємо всьому підприємницькому середовищу України стабільного та впевненого зростання у 2023 році!