- Понад 50 реалізованих проектів по створенню неймінгу
 - 100% задоволених клієнтів
 - Всебічний підхід до роботи, розуміння подальшої перспективи логічного розкриття імені у маркетингових комунікаціях
 - Надаємо не менше 15 варіантів глибоко опрацьованих концептів імені бренду
 - Подальший юридичний супровід з реєстрації торгової марки
 

Це ім’я вашої компанії, що сприяє формуванню успішного бренду. По ньому вас впізнають і запам’ятовують

Створення неймінгу – це шлях, що складається з кількох етапів, кожен із яких вимагає належного рівня знань, експертності, креативності та вміння аналізувати. У нашій команді над створенням неймінгів працюють маркетологи, психологи, арт-директор, копірайтери, юристи

Ім’я має передавати суть проекту, бути унікальним, виразним, милозвучним, легко запам’ятовуватися, варіанти в кирилиці мають легко транслітеруватися латиницею.
Компанія займається виробництвом та продажем офісних меблів.
Назва бренду – це злиття слів, що складаються з прізвища власника та слова Sky.
Ім’я вийшло багатогранне, що має подвійне значення: і як «Барські меблі» – крісла для справжніх поціновувачів комфорту та зручності, і як асоціація безпосередньо з власником бренду, який вклав у розвиток та створення проекту всю свою експертність та професіоналізм
                                        Ключовий гравець на ринку AR/VR технологій в Україні: компанія експерт в інтеграції технологій доповненої та віртуальної реальності в маркетингові активності брендів.
Створення неймінгу для ультрасучасної та динамічної компанії, що працює на стику IT та маркетингу, завдання непросте.
У назві важливо було відобразити динаміку, технологічність, експресію та суть бізнесу. Комплексний підхід до брендингу дозволив одразу розбудувати перспективу бренду: від позиціонування, назви, місії та айдентики до комплексної стратегії просування. ADD & WIN – це ADVIN! ADD & WIN – додавати та перемагати!
Місія компанії – Додавати брендам нестандартний AR/VR контент для того, щоб вони завжди перемагали на ринку
                                        Компанія, що займається виробництвом та встановленням металопластикових вікон.
Бізнес стартував на високонкурентному ринку та ще й у найскладніший для всієї України час: війна, невизначеність та падіння споживчого попиту.
Провівши повний аудит бізнесу та глибокий аналіз конкурентного середовища, наші фахівці визначили точки зростання, пропрацювали позиціонування і лише після цього розпочали неймінг.
Назва дає споживачеві чітку асоціацію з видом діяльності компанії та підкреслює її професіоналізм
                                        Нішевий виробник якісних футболок та світшотів. Легкість, сучасність, якість, трендовість – це було важливо відобразити в назві
У разі було прийнято рішення використовувати прийом комбінації “сленгових” слів.
Swag – дає акцент на «крутість» та високий статус, які гарантують повагу та авторитет у середовищі однодумців (зокрема у субкультурі хіп-хопу). А Хіп – хоп – дуже близький за темпом та стилем бренду нашого Замовника
Tag – мітка, яка наголошує на тому, що для кожного споживача має особливе значення.
У результаті назва – це особлива енергія та ритм, які однозначно відгукуються споживачеві бренду.
                                        Компанія, що займається розвитком продажів та проектами для бізнесу.
При створенні неймінгу ключовий акцент був зроблений на тому, щоб при першому торканні з брендом були максимально розкриті зміст і суть її виду діяльності.
Крім того, у структурі просування компанії ключову роль відіграє власниця – Альона Сафонова.
Саме тому в неймінгу одразу зроблено відсилання до імені власниці
                                        Компанія працює у сфері б’юті-індустрії та має власну виробничу лінію з випуску гель-лаків в Україні.
При складанні назви враховувалися нюанси поведінкової психології ЦА, відображалася суть проекту, було проведено величезну роботу з аналітики світових брендів та юридичну роботу з оформлення всіх документів для реєстрації
Цей проект був повністю опрацьований фахівцями нашого агентства з погляду брендингу та стратегії. І на сьогоднішній день кожен клієнт компанії G – CODE впевнений у тому, що створювати власний б’ют всесвіт можна легко, маючи надійного експерта та партнера в особі бренду G – CODE
G–CODE – твори власний б’юті всесвіт!
Цей слоган, розроблений нашою креативною студією, дуже чітко відображає місію та завдання бренду.
                                        Еко-косметика на основі конопляної олії.
Назва бренду відображає основний інгредієнт, який використовується під час випуску продукції цього бренду.
Y! додає сонячності, акценту на силу та енергію.
У назві закладено потенціал до трансформації у разі розширення продуктової лінійки, також при виході на зарубіжні ринки бренд легко зчитуватиметься і передаватиме суть продукту.
                                        Будівельна компанія.
Основний вид діяльності – монтаж та ремонт дахів.
Назва чоловіча, хльостка, суто професійна. Відображає характер бренду та викликає довіру. Саме таким воно і має бути, що говорить само за себе. Слово неологізм, але побудоване на прямій асоціації від англійського слова RooF (дах), до якого додано закінчення від слова Master.
Таким прийомом ми надаємо бренду «людяності» і тонко підводимо споживача до думки про те, що в компанії працюють справжні експерти своєї справи, майстри, які знають все про дахи будівель та матеріали, з яких вони виготовляються.
У рамках проекту ми розробили позиціонування, назву, айдентику, веб-сайт та комплекс просування
                                        Компанія дистриб’ютор дитячого та підліткового взуття.
PASSO DOPO PASSO – італійською “крок за кроком”. Як абревіатурно, і розгорнуто вимовляється легко і яскраво.
У слові присутні подвійні танцюючі «S». Легко для запам’ятовування як для дорослих, так і для дітей.
Смислове наповнення чудово вибудовується в бренд сторі, розкриваючи основну тезу – пізнавай світ крок за кроком, вдягаючи якісне взуття бренду PDP
                                        Компанія, яка одна з перших привезла в Україну технологію тайського морозива та розвивала його продаж у роздрібних точках України.
Так як технологія виробництва включала використання великої кількості свіжих фруктів, власник бренду поставив завдання максимально відобразити «фруктову тему» в неймінгу і брендингу.
Назва бренду – слово неологізм. Закладений зміст – «фруктовий шелест».
Крім того, ім’я бренду близьке за звучанням до Nestle, що викликає асоціацію у споживача «я десь це чув».
Назва легко обігралася в айдентиці, вийшла справді «фруктовою» та соковитою.