Євробачення 2023: розробка концепції віртуальних AR-маркерів
Євробачення 2023: розробка концепції віртуальних AR-маркерів
концепція віртуальних AR-маркерів для Євробачення - 2023 в м. Ліверпуль
ЗАДАЧА:

розробка концепції віртуальних AR-маркерів музичної алеї зірок для Євробачення – 2023

РІШЕННЯ:

В задачу фахівців нашої Creative студії війшла розробка визуальної концепції маркерів для музичного арт-об’єкту з доповненою реальністю. Замовником проєкту виступив Національний музей Ліверпуля (National Museum Liverpool) та ADVIN Ukraine.
Музична алея зірок – це 12 унікальних імерсивних сходинок, на яких зібрані музикальні треки учасників Євробачення різних років. Дві з 12 сходинок особливі та належать переможцю Євробачення 2022 – українському гурту KALUSH з піснею “Stefania” та виконавцю з Великобританії Сему Райдеру із піснею “Space Man”. Для цих артистів арт з доповненою реальністю особливий. Візуальний образ кампанії – музичні аудіодоріжки, які зображені у вигляді арт-інсталяції на сходинках National Museum Liverpool. В режимі реального часу гості можуть їх оживити за допомогою спеціального QR-коду, перетворивши на пісні.

single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
Контакти:
Українa, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Написати нам:
Заявка успішно відправлена