G-CODE
        
				                    Побудова бренду, створення стратегії позиціонування та просування, неймінг, айдентика, створення інтернет-магазину для українського виробника гель-лаків				            
        Замовник – українська компанія-виробник гель-лаків
ЗАДАЧА:
									                                побудова бренду, створення стратегії позиціонування та просування, неймінг, айдентика, створення інтернет-магазину
Рішення:
									                                Цей проект – це мікс комплексних рішень (full service), над створенням якого працювали фахівці трьох студій: Creative, Digital, Media.
Для вирішення поставлених завдань було реалізовано наступний спектр робіт:
- проведення стратегічної сесії: аналіз конкурентного середовища, SWOT-аналіз, формування місії проекту, бренд-сторі, налаштування Tone of voice, позиціонування, цінності, унікальність, опрацювання ЦА та стратегії розвитку бренду
 - неймінг: командою, що складається з арт-директора, маркетолога, юриста, поведінкового психолога та копірайтерів, було розроблено 50 варіантів назв, у кожну з яких було закладено фундаментальні смисли, які мали потенціал потужного розкриття для бренд-сторі. В результаті народилося ім’я бренду, що повністю відповідає всім стратегічним маркетинговим завданням, сформульованим після проведення стратегічної сесії, ім’я з яким легко творити власний б’юті-всесвіт – G-Code. G-Code – інноватори – перфекціоністи з міцною базою знань та досвіду. Експерти на ринку нейл-індустрії, впевнено налаштовані задавати напрямки розвитку ринку.
 - створення айдентики: при створенні графічного образу за основу взято молекулярну форму (насамперед G-Code – це виробництво), в яку вплетені мотиви етніки України – вишиванка. Застосувавши бірюзовий колір, його відтінки та його роботу з контрастністю базового кольору: чорного та білого було створено унікальний імідж бренду. Носії: темплейти для соціальних мереж, розробка упаковки та тари
 - побудова каналів комунікації зі споживачем (соціальні мережі, сайт, таргетингові інструменти і т.д.) та формування інформаційних посилань. Оформлення пулу інстайтів, що максимально розкривають суть та основні смисли бренду
 - створення веб-сайту: після аналізу та докладного брифування клієнта наша digital-команда розробила унікальний інтерфейс, ґрунтуючись не лише на всесвітніх трендах, а й на класичних прийомах веб-дизайну. Результатом роботи став інтернет-магазин для оптових та роздрібних споживачів, який має максимально запам’ятовується, трендовий і одночасно user-friendly інтерфейс, який буде легко використовуватися як для B2B так і для В2С сфери
 
Айдентика:
									                                
                                                    
                                                    
                                                    
                                                    Брендування:
									                                
                                                    
                                                    Упакування соціальних мереж:
									                                
                                                    Вебсайт: