Цінник: більше ніж просто ціна 💵 💲💰
Цінник: більше ніж просто ціна 💵 💲💰
У маркетингу кожна деталь має значення
В ідеалі має бути так: увага до всіх аспектів, опрацьовані нюанси та жодної недбалості в комунікаціях
Сьогодні розповімо про цінників. Начебто дрібниця, але справді привабливі та цікаво оформлені цінники є частиною Tone of Visual вашого бренду, несуть візуальне посилання та відображають загальну ідентичність компанії
Трохи історії. Ще 200 років тому цінників не було. Продавець озвучував ціну покупцю і надалі процес торгівлі був побудований на діалозі.
Людиною, яка придумала цінники, вважається Френк Вулворт – простакуватий сільський хлопчина, який працював помічником продавця, а згодом став мільйонером. Але це була історія не про супер бізнес мислення, а про те, як людина боролася зі своїми страхами. Справа в тому, що Френк за природою був дуже сором’язливий і спілкування з покупцями для нього було сильним стресом – він починав заїкатися і плутав слова
Якось власник магазину кудись поїхав, залишивши Френка одного. І він, щоб не відчувати стрес, придумав такий хід: прикріпив до кожної речі папірець із зазначенням ціни, до якої йому було дозволено торгуватися, а всю дрібницю взагалі вивалив на стіл, забезпечивши лаконічною табличкою: «Все по 5 центів»
Так було винайдено цінник! Хоча тоді Вулворт не усвідомлював історичної важливості цього моменту. Він зник за прилавком. Мовляв, не чіпайте мене – там все написано
І ось, стався прорив – цього дня виторг у магазині зріс у сім разів! Геніальна хода Френка стала революцією у торгівлі. Він випадково вивів формулу, якою досі користуються всі магазини світу: ціна на товар має бути такою ж доступною погляду покупця, як і сам товар
Довгий час цінники були просто функціональним атрибутом
Але у світі розвитку конкуренції та ринків, появи все більш вимогливих покупців та креативних конкурентів бренди усвідомили силу дизайну та естетики у приверненні уваги клієнтів та стимулюванні продажів. І сьогодні ми з вами бачимо безліч стильно та цікаво оформлених цінників, які додають родзинку та індивідуальність у торгове середовище, несуть функціональну інформацію (наприклад, про знижки) і просто з цифр у клаптику паперу перетворюються на маленький витвір мистецтва.
Інтернет-магазини також швидко зрозуміли важливість візуальної привабливості та почали використовувати добре оформлені цифрові цінники, щоб зробити покупки зручнішими та викликати емоцію у своїх клієнтів.
Обов’язково звертайте увагу на оформлення цінників
Ці, здавалося б, маленькі і часто втрачені на увазі елементи відіграють важливу роль у покращенні купівельного досвіду ваших покупців. Коли цінник добре продуманий і професійно виконаний, він викликає почуття довіри та впевненості у продукті та бренді.