Торгова марка, що спеціалізується на агрохімії канадської якості для українських земель.
Створення Key visual ключового рекламного образу продукції Bayton, який використовуватиметься для налагодження комунікації зі споживачем (компанія працює у сегменті В2В)
Особливі вимоги:
– Key visual повинен не тільки передавати суть рекламного повідомлення “Препарати для захисту” – але і ідентифікувати різновид продукції бренду.
Розв’язання завдання було розбито на кілька етапів:
– Аналіз ринку конкурентів та цільової аудиторії;
– Розробка образу шляхом проведення мозкового штурму для створення ідеї, навколо якої побудували key visual.
– Реалізація 3-х концепцій на вибір Замовника;
– Адаптація затвердженого концепту на різні носії – для друку, банер на сайт, публікація у соціальних мережах.