Спеціалізація центру – це діагностика, комплексне лікування, відновлення та пересадка волосся. У HairMed лікують проблеми, пов’язані зі структурою волосся, посиленим випаданням волосся, появою залисин та всіляких форм облисіння (алопеція)
Підвищити поінформованість та впізнаваність бренду, розширити цільову аудиторію за допомогою зміни візуальної складової (айдентики).
Реалізація цього проекту була поділена на кілька етапів:
– Брифування клієнта та глибокий аналіз конкурентів;
Співробітниками креативної студії було вивчено поточний стан бренду, виявлено сильні та слабкі сторони, а також виділено конкурентів та досліджено їх переваги.
– Розробка стратегії;
На підставі отриманих результатів дизайнерами було розроблено кілька концептів на вибір.
– Реалізація та впровадження;
Після затвердження концепту та його доопрацювання, всі носії придбали новий образ, а саме: папка, корпоративна та особиста візитка, бланк, пакети, стаканчики, сертифікати, шоколадки, прайс, бейджі, одяг, буклети, вхідна група, темплейти та обкладинки соцмереж.
– Веб розробка;
Також командою діджитал-студії були проведені роботи з редизайну сайту з повним переосмисленням логіки його роботи.
С полным кейсом по редизайну сайта Hair Med Center можно ознакомиться по ссылке