Виробництво хліба, хлібобулочних та кондитерських виробів. Реалізується через мережу фірмових кіосків, магазинів та супермаркетів усієї країни.
Розробити впакування. Основні критерії: Виділити продукт на полиці, привернути покупця змусивши звернути на себе увагу
Неможливо продавати те, що не має цінності для покупця, а упаковка, як обличчя бренду, допомагає донести ці цінності і виділитися серед величезної кількості конкурентів
Ідея побудована на наступності. У старій упаковці використовується патерн вишиванки, ми його трансформували в плоский геометричний візерунок із досить яскравою та барвистою гамою.
Кожному виду продукції було присвоєно свій колір та додаткову графіку, як ідентифікуючий елемент
Т.к. Мета була виділити продукцію на полицях магазинів, ми уникали тих прийомів, які часто використовуються в упаковці хлібобулочних виробів: колосся, зерно, мішечки з борошном і т.д.
Як результат, розроблена упаковка допомагає відбудуватися від конкурентів, ідентифікувати продукт, створює образ, що запам’ятовується.