IHRS Workshop
        
				                    Айдентика, рекламні креативи, створення темплейтів Instagram, друкована продукція				            
        IHRS Practical Workshop / Spring 2022 Головна мета полягає у підвищенні рівня знань українських фахівців у галузі трансплантації волосся на новий, якісний рівень, не виїжджаючи за кордон.
Задача:
									                                Розробка загального стилю (айдентики) заходу, адаптація до необхідних носіїв
Рішення:
									                                Основною метою нашої креативної команди було створити образ та елементи комунікації відповідно до затвердженої маркетингової концепції
Процес роботи:
Створення візуальної айдентики. Як критерії ідентифікації були опрацьовані: кольори, графічні елементи, шрифти, ілюстрації
Дизайн-система адаптована під носії:
- Діджитал (лендінг на Тільді, темплейти соціальних мереж)
 - Рекламні кампанії (креативи, банера)
 - Зовнішня реклама (борди/сітілайти)
 - Поліграфія (сертифікати, брошури, блокноти, програми)
 - Необхідні елементи для брендування заходу (шопер, бредвол, бейджі, гравітони)