Необхідно розробити логотип, який би відображав основну місію компанії: сучасні технології, спектр послуг та інструментів, що постійно розвивається, робота під ключ (від проектної документації до тестів систем на готовому об’єкті).
Логотип має бути суворим, сучасним та масштабованим під нові напрямки компанії. У ньому повинні вгадуватися два багатожильні дроти, скручені один з одним.
Було запропоновано кілька варіантів вирішення цієї задачі в різних напрямках дизайну. Замовником було обрано максимально строгий та зрозумілий варіант. Після доопрацювання елементів, підбору шрифтів і визначення зовнішнього вигляду всіх варіантів розмірів логотипу (від зовнішньої реклами до fav-icin), замовнику було надано логобук, який включає стандартний мінімальний набір правил з використання елементів айдентики.