Хлібзавод №9 – нова колекція
Хлібзавод №9 – нова колекція
Колекція весна 2022

Хлібозавод №9 – виробник хліба, хлібобулочних та кондитерських виробів

Задача:

Розробка концептів пакування у зв’язку з ренеймінгом ряду виробів

Вирішення:

Наш досвід та експертиза в брендингу та дизайні допомагають розробляти трендове, органічне та яскраве пакування, яке дійсно виокремлює продукт на полицях магазинів та емоціонально запалює споживача.

Спеціалісти Creative Studio нашої агенції вже створили основні гайдлайни для нашого клієнта стосовно роботи з пакуванням (паттерн, шрифти, композиційні принципи) https://advertgroup.com.ua/hlebozavod-%e2%84%969/

Але ця задача була набагато глибшою і повинна була візуально інтегрувати образ продукту у єднання всієї країни на фоні російської агресії.

Маркетологами компанії були пропрацьовані нові нейминги виробів, з потужним повідомленням. А, відповідно, нашим завданням було створити наповнене сенсами, стильне та аутентичне пакування для лінійки продуктів. 

  • Хліб “Чорнобаївський” – на концепт-арті зображені: 1) характерна арка-ворота, що знаходиться у центрі с. Чорнобаївка (варто зазначити, шо особливого сенсу у нинішніх реаліях набуває напис “ласкаво просимо” на арці); 2) герб селища; 3) чорний розмашистий (стилізований під вибух) хрест на фоні, що символізує загибель для окупантів, своєрідну “чорну мітку”, яку вони отримують раз-за-разом у знаменитому населенному пункті.
  • Хліб “Польський” – демонструє вдячність дружньому народу за сильну і дієву підтримку у складний час. Символ сердець обраний не випадково – недвозначність образу уособлює чистоту та відкритість, а знак кардіограми показує, що зараз серця поляків і українців б’ються в унісон, поєднані спільною бідою і спільною метою.
  • Хліб “Соборний” – “живий ланцюг” людей з українською символікою відображає єдність усієї нації, усієї країни.
  • Хліб “Родинний” – птахи як традиційні символи родини, свободи і духу. Вплетені мотиви традиційного для нашого регіону та знаного на весь світ декоративно-орнаметного петриківського розпису.
  • Булка “Стефанія” – гордість за перемогу на пісенному конкурсі “Євробачення 2022”! Фірмова рожева панамка фронтмена гурту “Kalush Orchestra” є основою концепт-арту пакування смачної ароматної булочки.
  • Хліб “Миколаївський” – колірні рішення узяті з гайдлайнів айдентики мужнього українського міста Миколаїв – одного з символів нашої нескореності та героїзму. А якір та штурвал символізують кораблебудівну промисловость, що була “візитівкою” міста.

Усі вироби лінійки несуть загальний меседж підтримки, подяки, єдності та уславлення героїзму українського народу. Таке оформлення продукту додає ту цінність, що набагато перевищує ціну товара і формує незабутню комбінацію візуальної та емоційної складових.

single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
Контакти:
Українa, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Написати нам:
Заявка успішно відправлена