YES.fun – identity
Брендинг. Розробка айдентики
Yes.Fun – Американський освітній стартап, з нестандартним підходом та новими технологіями в галузі AR. Кінцевий продукт – додаток із захоплюючими AR історіями!
ЗАВДАННЯ:
Брендінг. Розробка айдентики компанії та стилеутворюючих елементів продукту (App)
РІШЕННЯ:
Робота з цим стартапом вимагала безлічі годин стратегічних сесій, брейнштормінгів, глибокого опрацювання та осмислення поведінкових характеристик ЦА,
Було опрацьовано два ключові обрамлення компанії:
- для інвесторів – витриманий стиль з легкою присутністю лоску (шрифти із засічками, ультра тонкі лінії)
- для дітей, як кінцевих споживачів проекту – бруталізм у всій його красі (невирівняні блоки, асиметрія, безліч різних шрифтів, елементи, що накладаються один на одного, буйство кольорів для кожної категорії майбутнього додатку)
Підсумок – всі візуальні акценти, на які спрямована увага ЦА, розставлені правильно та логічно. Два діаметрально протилежні стилі гармонійно вписалися в єдину концепцію і правильно працюють для кожної ЦА, забезпечуючи ідентифікацію продукту і чітко виділяючи його серед конкурентів