Wikna.Pro – якісні пластикові вікна у Києві та Київській області за доступними цінами
Побудова бренду, вибір стратегії розвитку та просування, розробка комплексної рекламної кампанії та її реалізація
Цей проект розпочав свою діяльність у складний для всієї України час. Війна, невизначеність та падіння споживчого попиту. Але завмирати бізнесу не можна категорично, тому всі місця дуже швидко займуть активні конкуренти. Тому наш замовник прийняв рішення діяти, а на команді наших фахівців лежала подвійна відповідальність щодо виведення бренду на ринок та його супроводу.
Наше агентство реалізувало наступний спектр робіт:
- Проведення повного аудиту бізнесу та визначення точок зростання
- Глибокий аналіз конкурентного середовища
- Розробка брендингової стратегії
- Неймінг
- Налаштування Tone of Voice бренду
- Складання покрокового плану розвитку бізнесу на 3 місяці
- Створення сайту
- Коригування цінової політики та створення акційних пропозицій
- Розробка і реалізація комплексної рекламної стратегії, що включає:
– діджитал просування (контекстна реклама, ремаркетинг тощо)
– БТЛ активність
– зовнішню рекламу
– телеграм канали
Завдяки швидкості прийняття рішень, успішно реалізованому міксу просування та якісному брендингу компанія Wikna.Pro змогла відбудуватися від конкурентів екологічно та ефективно та вирішити всі поставлені бізнес завдання