Work&Talk – стартап, який розробив app для споживачів, які користуються послугами коворкінгів.
Мета – об’єднати всі коворкінги країни в одному додатку
створення UI/UX дизайн сайту, який розкриватиме суть бізнес-ідеї стартапу. Налаштування контекстної реклами
Перед нашою командою розробників стояло завдання розкрити суть програми та зробити інтерфейс інтуїтивно зрозумілим та комфортним для користувача. Завдання ускладнювалося тим, що послуга абсолютно нова та досвіду користування немає. Упаковка нових бізнесів – це весь комплекс дизайну та контенту, що супроводжує продукт і є однією з ключових складових, що дозволяє стартапам переходити до вищої ліги бізнес-олімпу.
Робота над проектом поділялася на такі етапи:
- Створення sitemap та UX дизайну з урахуванням побудови блоків для контекстної реклами
 - Написання ТЗ для тексту, що продає – можна зробити дуже якісний дизайн, прописати всі мета-теги, але якщо текст не відображає суть і не переконує користувача в тому, що послуга/продукт дійсно йому потрібні, користуватися проектом не будуть
 - Створення UI дизайну на основі наданих гайдів компанії Work Talk. Важливим критерієм є не перевантажувати сайт графікою, щоб швидкість завантаження сайту була оптимальною.
 
Продавець – це невід’ємна частина будь-якої сучасної компанії, яка хоче постійно розвиватися і нарощувати свою “вагу”. Тому співробітники нашої діджитал-студії завжди досконало проробляють усі етапи, розуміючи перспективу розвитку та бізнес модель замовника з урахуванням особливостей ніші та унікальної торгової пропозиції.