Унікальний концептуальний простір, що поєднує ортопедичний центр, продаж дитячого та дорослого взуття, ортопедичних устілок, діагностику проблем стопи, масажні технології та багато іншого, що дозволяє ніжкам бути здоровими.
Ребрендинг
Після проведення міні стратегічної сесії з брендингу, розстановки ключових акцентів у позиціонуванні, розпакування автентичності, брифування клієнта, аналізу конкурентного середовища та розуміння стратегії подальшого просування проекту, фахівцями нашої креативної студії за основу створення логотипу було взято перші літери назви компанії
У колірній гамі як основний колір використовується синій, який має дуже сильну психологічну цінність, будучи кольором переконання. А всі відтінки зеленого традиційно асоціюється з нашою свідомістю зі здоров’ям, навколишнім середовищем, а також з усім натуральним та органічним. Таке поєднання максимально точно ідентифікує філософію проекту
Візуальний концепт вийшов лаконічним, цілісним, легко читаним та сучасним.