AGRAIN – Українська агрокомпанія, що є інтегратором ефективних технологій у галузі рослинництва, що об’єднує науку, інтелект та природу
Створення корпоративного сайту з e-commerce складовою
Правильний корпоративний сайт не лише дає потрібну інформацію споживачеві. Він формує у відвідувача правильний настрій, транслює філософію бренду, створює перше враження про компанію.
На першому етапі роботи команда діджитал студії пропрацювала ключові моменти, які допомагають структурувати інформацію та створити правильний, унікальний сайт для аграрної ніші, а саме:
- Детальний брифінг с Замовником – для розуміння цілей і задач майбутнього сайта
 - Дослідження – для сегментації та виявлення потреб цільової аудиторії
 - Аналіз конкурентного середовища – для вивчення контенту та розуміння сильних і слабких сторін їх сайтів
 
Якісно створені корпоративні сайти сьогодні це не просто джерело інформації. Вони налаштовані на залучення, продаж та конверсію. Відповідно, кожна сторінка ресурсу має бути створена для певної аудиторії та розроблена з розумом. Адже її мета – привести читача до певної дії.
Створений нашою командою сайт вийшов мега-швидким та зручним. У ньому ми відмовилися від зайвого і сконцентрувалися лише на тому, що дає значний результат для бізнесу: впізнаваність, заявки, продажі, прибуток.