Adidas vs FC Arsenal: всі роблять помилки 🥅⚽️🚩
Adidas vs FC Arsenal: всі роблять помилки 🥅⚽️🚩
Помилки. Їх роблять всі: і люди і бренди
Це життя і всім відома фраза «не помиляється тільки той, хто нічого не робить» дійсно є аксіомою
Питання часто не в самій помилці, а в подальшій правильно збудованій комунікації, що дозволяє швидко виправити ситуацію і гідно з неї вийти
Зовсім свіжий приклад:компанія Adidas була змушена припинити продаж нової домашньої форми лондонського “Арсеналу” після того, як покупці помітили помилку в дизайні футболки
Футболки насправді вийшли крутезні, з посиланням на історичний сезон 2003/2004, коли «Арсенал» не програв жодного матчу
Проблема виявилася ось у чому: Adidas на швах із внутрішньої сторони форми на сезон-2023/24 завдала послідовності результатів команди в кожному з матчів, позначивши перемогу буквою W, а нічию — буквою D. Однак у цій послідовності було враховано лише 32 матчі з 38. А уважні вболівальники це відразу ж помітили
“Арсенал” вже зняв футболки з продажу на офіційному сайті. Виробник же у свою чергу пообіцяв все виправити, а тим вболівальникам, які вже набули форму з помилкою у дизайні, повернути вартість футболки
В даному випадку бренд виправив свою помилку швидко, чітко та був гранично відкритий та відвертий з користувачами. І саме така позиція дозволила зневелювати ситуацію та уникнути хвилі хейту.
Не бійтеся зізнаватись у своїх помилках та розповідати споживачам, як саме ви збираєтеся виправлятися. Будьте чесні та відкриті, не емоційуйте і не замовчуйте ситуацію
І тоді шанси вийти з будь-якої (ну майже) неприємної ситуації екологічно та з мінімальними репутаційними втратами збільшуються в рази