AI vs. Креативність: Хто переможе у грі про майбутнє копірайтингу та дизайну?💻🤖🖋️🎨
                AI vs. Креативність: Хто переможе у грі про майбутнє копірайтингу та дизайну?💻🤖🖋️🎨
Чи дійсно AI здатний повноцінно замінити копірайтерів, дизайнерів, сценаристів тощо?
Швидкий розвиток штучного інтелекту та нейронних мереж останнім часом викликає багато обговорень, чи здатні комп’ютери повноцінно замінити людей у творчій сфері. Особливо це стосується професій, що вимагають високої творчої активності, таких як копірайтинг та дизайн.
Про це ми запитали СЕО нашої агенції, Ольги Чигиринської:
«Ця стаття – синтез моїх знань, досвіду в маркетингу і того досвіду, який я та члени моєї команди встигли отримати тестуючи сервіси, що генерують контент.
Почну з того, що я завжди за прогрес і завжди за те, що може полегшити та покращити ряд функцій як у бізнесі, так і у повсякденному житті.
Розкрию вам секрет: креативний підрозділ мого агентства Advert Group дуже радіє з того, що на ринку з’явився конкурент в особі штучного інтелекту, навіть незважаючи на те, що кілька наших клієнтів самі згенерували сюжети для реклами та попросили нас їх оцінити.
Знаєте, чому ми радіємо? Тому що дуже віримо, що ці технології витіснять із ринку низькокваліфікованих фахівців, які працюють за шаблонами. А ось роботи для експертів, які розуміють суть, процеси та смисли брендингу стане лише більше
Наведу таку аналогію: маска для обличчя, нанесена своїми руками вдома, та похід до професійного косметолога. Маска це чудова річ, вона здатна вирішити ряд завдань, для яких призначена, але ніколи не замінить досвіду та можливостей, які є в руках справжнього фахівця і який підійде до вашої проблеми комплексно та врахує усі нюанси та особливості вашої шкіри та організму. Тобто маска – це помічник, але вона про зовсім інше порівняно з лікарем косметологом, хоч і те й інше про красу обличчя
Зі штучним інтелектом (якщо ми говоримо про вдосконалення бізнес-процесів, а не про розваги) можна:
✅ АI може однозначно видавати хороші тексти. Але є нюанси: те, що він видав, вимагає серйозної вичитки з погляду смислів та коректності інформації.
✅ АI це круто, коли вам потрібно швидко, тому що немає людського фактора, що впливає на строки. Але ця швидкість знову-таки потребує контролю якості та розуміння, чи підходить це саме вашому бізнесу.
✅ Нейросети здатні аналізувати сотні елементів даних одночасно (людині таке не під силу), обробляти їх, будувати ланцюжок закономірностей і показувати запит, що цікавить, під незвичайним кутом зору. Але вони не можуть (принаймні поки що) замінити творчу роботу, додати емоцій та чітко відокремити індивідуальність
✅ Етика АI все ще перебуває на стадії вдосконалення. Особливо це стосується візуального аспекту
✅ Професійний дизайнер це людина, яка крім безпосередньо графіки та творчості чудово вміє аналізувати, знає нюанси маркетингових завдань того чи іншого запиту та працює у зв’язці з іншими фахівцями. Результати нейромережі дуже залежать від постановки запиту, тобто від технічного завдання, яке хтось має якісно сформувати
✅ Спільна робота профільного спеціаліста та АI – це однозначно прорив та можливості виконувати певні види робіт швидше та цікавіше.
Розумію, що ці технології стануть надійними партнерами для маркетологів, брендологів, дизайнерів та копірайтерів. Вони зможуть звільнити від простих, рутинних (але необхідних) завдань та дозволять перевести фокус уваги на більш глибокі та творчі процеси.
Технології швидко розвиваються. Ось він – той самий прогрес 🔝
Тобто, пліч-о-пліч експертність і знання людей, разом із крутим помічником в особі штучного інтелекту, для досягнення якісних результатів!»
P.S. візуальна частина цієї статті створена саме за допомогою AI-бота Midjourney, якого ми попросили створити автопортрет