Не змушуйте ваших клієнтів чекати!🕔🥇🚀
                Не змушуйте ваших клієнтів чекати!🕔🥇🚀
Час швидкого ухвалення рішень
Час швидких покупок
Час, коли цінність кожної хвилини відчувається дуже гостро і немає бажання витрачати свої ресурси на “почекати”, “отримати пізніше” або “ми вам передзвонимо”
Ми розпещені сервісом, можемо вибирати із сотень (і навіть тисяч варіантів) товарів чи послуг, які завжди під рукою, нас дратують черги (нехай і зовсім невеликі) і, звичайно ж, ми хочемо отримувати «все і одразу»
Насправді, здебільшого у цьому немає нічого поганого.
А ось бізнесу завжди потрібно бути в тонусі, тому що на сьогоднішній день одним із основних факторів успіху є своєчасність та ефективні рішення
Змусити споживачів чекати довше, ніж це прийнято та виправдано у тій чи іншій сфері, фактично означає отримати розчарування та втрату покупців.
Важливо формувати лояльність, унікальність, клієнтоорієнтовність та бути сучасними
Ставлячи у пріоритет потреби ваших споживачів та скорочуючи час очікування до мінімуму, ви створюєте позитивний імідж бренду, формуєте кредит довіри, що є основою довгострокових відносин, і прокладаєте собі шлях до стабільності та успіху
Надаючи швидке та якісне обслуговування, ви демонструєте, що ваш бізнес дійсно цінує задоволеність покупців: справді, а не декларативно!
І це стосується як офлайн, так і онлайн-комунікацій. Згідно з дослідженнями компанії Shopify 47% споживачів очікують на завантаження веб-сторінки не більше двох секунд. Після цього терпимість споживачів знижується, і 40% відвідувачів залишають веб-сторінку.
Швидка робота сайтів для нас стала нормою, а будь-які затримки викликають підозри, чи все гаразд із цим бізнесом
Вдумайтеся в таку цифру: щороку в кошиках інтернет-магазинів залишаються неоплаченими товари на загальну суму до $18 млрд. Результат опитувань показав, що серед основних причин надто повільна робота сайту на етапі підтвердження замовлення
Безумовно, є категорії товарів та послуг, очікування яких закладені у їхній маркетинговій стратегії. І споживачі готові проводити у чергах багато годин чи чекати на місяці бажане. Але сьогодні не про це
Час кожного з нас справді безцінний. Шановні підприємці, ви завжди маєте це пам’ятати. Ваші клієнти заслуговують на ефективні опції та швидку реакцію на їх запити
Не примушуйте їх чекати!