Nike: магазини майбутнього з AR та VR контентом

Nike: магазини майбутнього з AR та VR контентом

Nike: магазини майбутнього з AR та VR контентом

На нашу думку, один з ключових факторів успіху бізнесу- вміти передбачати бажання споживачів ваших товарів та послуг і робити трохи більше, ніж очікують ваші клієнти 🌟

І сьогодні хочемо показати чудовий приклад, який дуже чітко демонструє нові орієнтири у взаємодії з покупцями, коли цінність продукту набагато вища за його ціну

Nike відкрили абсолютно новий формат магазину, що стирає грані між фізичним та цифровим досвідом клієнта

Цей магазин крізь наповнений «фішками», які не просто данина сучасним трендам, а справді практичні та цікаві речі, здатні залучити клієнта та забезпечити 100% емоційне включення. У площу магазину входять:

 контент-студія із зеленим екраном, в якій можна робити фото та відео для соціальних мереж

віртуальні манекени та QR-коди з AR та VR контентом

простір для різноманітних івентів

Здається, що продаж одягу, взуття та аксесуарів за такого підходу взагалі відходить на другий план. Але насправді такий магазин стає і різнобічною точкою притяжиння ком’юніті і шикарним PR приводом (причому світовим!)

Упевнені, що багато хто подумає: «ну це ж Nike, у них є штат маркетологів, фінансування та величезний товарообіг». Все так, не сперечаємося

Але повірте, часто яскраві, незвичайні рішення не вимагають дуже великих бюджетів

Головне мислити з позиції споживача та бути для нього корисним та цікавим ✌️

Контакти:
Українa, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Написати нам:
Заявка успішно відправлена