18/08/2022

Як зробити підвищення ціни максимально безболісним для вашого клієнта? 💵💵💵

Як зробити підвищення ціни максимально безболісним для вашого клієнта? 💵💵💵
18/08/2022

Як зробити підвищення ціни максимально безболісним для вашого клієнта? 💵💵💵

Одне з найчастіших запитань, за експертизою якого звертаються власники бізнесу останнім часом: «чи можна підвищувати ціну товару/послуги в такий складний для всіх час»?

Питання складне і, безумовно, немає однозначної відповіді, тому що залежить від сектора та специфіки бізнесу, цінової політики конкурентів та постачальників, еластичності (чутливості) попиту, клієнтських вигод (так званий «коридор стійкості» – сумісність для споживачів балансу ціна/цінність/якість) та багатьох інших факторів

Ми часто радимо клієнтам підвищити ціну, але настільки, наскільки це можна зробити, і приймати остаточне рішення тільки на твердому фактажі – цифрах, висновках, прорахунках результативності від такого кроку – а не на забаганках і фантазіях

Якщо рішення про підняття все ж таки прийнято, як же зробити підвищення ціни максимально безболісним для вашого клієнта?

Дамо кілька дієвих порад:

Попередьте ваших покупців заздалегідь, обов’язково з докладним обґрунтуванням та поясненнями (при цьому аргумент «все скрізь подорожчало» один із самих поганих аргументів!)

Продавайте ціле частинами. Цю методику можна використовувати у випадках, коли ви продаєте якийсь набір продукції , який покупець сприймає як єдине ціле. Можна розформувати набір (або послуги на складові) та продавати все окремо за іншою ціною

Створіть додаткову цінність товару чи послуги. Наприклад: покращуйте клієнтський сервіс, підвищуйте споживчі властивості товару, надайте трохи більше, ніж ваші конкуренти, давайте додаткові бонуси, оплачуйте доставку тощо. Тобто зробіть максимум, щоб «пом’якшити» необхідне підвищення ціни

Сформуйте умовно-перехідний період для постійних клієнтів. Зафіксуйте для них стару ціну або на певні часові рамки, або на певний обсяг товару. Дайте їм можливість купити товар або послугу за ціною, яка є на даний момент, про запас

І найголовніше: репутація для компанії має величезне значення, тому будьте чесними, логічними та намагайтеся завжди враховувати інтереси споживачів

І тільки в такому разі назустріч бізнесу піде і сам клієнт, навіть попри складні часи

Контакти:
Українa, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Написати нам:
Заявка успішно відправлена