Центр Масажних Технологій Галини Макарової
маркетинговий супровід проекту, брендінг
Напрямок діяльності
курси, семінари, майстер класи з масажу
Задача:
Перезапуск проекту. Позиціонування. Ребрендінг
Рішення:
Задача доволі об ємна та складалась з декількох етапів.
Стратегічна сесія з Замовником, на якої було опрацьовано:
- SWOT аналіз проєкту, з метою виявлення потенційних точок зростання та мінімізації ризиків;
- Аналіз конкурентного середовища та визначення стратегії конкурентної політики для нашого клієнта;
- Розробка УТП;
- Рекомендації щодо масштабування бізнесу з урахуванням тенденцій ринку;
- Опрацювання дієвих каналів комунікації;
- Повний візуальний ребрендинг проекту після створення бренд стратегії , формування головної ідеї бренда та закладання смислового навантаження в образ.
Результат: стильний, сучасний, конкурентний бренд із зрозумілими цінностями, перевагами та ідеологією.