Центр Масажних Технологій Галини Макарової
        
				                    маркетинговий супровід проекту, брендінг
				            
        Напрямок діяльності
									                                курси, семінари, майстер класи з масажу
Задача:
									                                Перезапуск проекту. Позиціонування. Ребрендінг
Рішення:
									                                Задача доволі об ємна та складалась з декількох етапів.
Стратегічна сесія з Замовником, на якої було опрацьовано:
- SWOT аналіз проєкту, з метою виявлення потенційних точок зростання та мінімізації ризиків;
 - Аналіз конкурентного середовища та визначення стратегії конкурентної політики для нашого клієнта;
 - Розробка УТП;
 - Рекомендації щодо масштабування бізнесу з урахуванням тенденцій ринку;
 - Опрацювання дієвих каналів комунікації;
 - Повний візуальний ребрендинг проекту після створення бренд стратегії , формування головної ідеї бренда та закладання смислового навантаження в образ.
 
Результат: стильний, сучасний, конкурентний бренд із зрозумілими цінностями, перевагами та ідеологією.