розробка концепції віртуальних AR-маркерів музичної алеї зірок для Євробачення – 2023
В задачу фахівців нашої Creative студії війшла розробка визуальної концепції маркерів для музичного арт-об’єкту з доповненою реальністю. Замовником проєкту виступив Національний музей Ліверпуля (National Museum Liverpool) та ADVIN Ukraine.
Музична алея зірок – це 12 унікальних імерсивних сходинок, на яких зібрані музикальні треки учасників Євробачення різних років. Дві з 12 сходинок особливі та належать переможцю Євробачення 2022 – українському гурту KALUSH з піснею “Stefania” та виконавцю з Великобританії Сему Райдеру із піснею “Space Man”. Для цих артистів арт з доповненою реальністю особливий. Візуальний образ кампанії – музичні аудіодоріжки, які зображені у вигляді арт-інсталяції на сходинках National Museum Liverpool. В режимі реального часу гості можуть їх оживити за допомогою спеціального QR-коду, перетворивши на пісні.