IC COWORKING – простір з унікальною інфраструктурою, побудованою за європейськими стандартами.
Розробка логобуку, розробка сайту, розробка та реалізація комплексу рекламно-маркетингових заходів на етапі виходу проєкту на ринок.
Для IC COWORKING був розроблений та реалізований великий комплекс маркетингових завдань та визначено базові стратегії, необхідні для успішного старту проєкту.
На початковому етапі проводився весь комплекс дизайнерських робіт: було створено логобук та розроблено дизайн сайту.
Паралельно був проведений комплексний аналіз конкурентного середовища та розроблено докладну стратегію просування відповідно до обраної ЦА та концепції IC COWORKING.
Реалізація проєкту здійснювалася вузькопрофільними фахівцями нашого агентства і включала: продакшен, налаштування таргетованої реклами в соц.мережах, інструменти Influencer Marketing, публікації в ЗМІ, представлення нашого клієнта на заходах з потрібною нам ЦА, впровадження технологій доповненої реальності в поліграфічну продукцію.
На кожному етапі проєкту та для кожної рекламної активності в оперативному режимі проводилася аналітика та коригування кампанії.
Комплекс заходів, що проводилися, дозволив привернути увагу цільової аудиторії до нового коворкінгу, підвищив первинну впізнаваність сторінок коворкінгу в соціальних мережах, проінформував про перелік послуг IC COWORKING як у прямій рекламі, так і в нативній формі.