OrtoFamily
OrtoFamily
Ребрендинг центру ортопедичного взуття - OrtoFamily

Унікальний концептуальний простір, що поєднує ортопедичний центр, продаж дитячого та дорослого взуття, ортопедичних устілок, діагностику проблем стопи, масажні технології та багато іншого, що дозволяє ніжкам бути здоровими.

ЗАДАЧА:

Ребрендинг

РІШЕННЯ:

Після проведення міні стратегічної сесії з брендингу, розстановки ключових акцентів у позиціонуванні, розпакування автентичності, брифування клієнта, аналізу конкурентного середовища та розуміння стратегії подальшого просування проекту, фахівцями нашої креативної студії за основу створення логотипу було взято перші літери назви компанії
У колірній гамі як основний колір використовується синій, який має дуже сильну психологічну цінність, будучи кольором переконання. А всі відтінки зеленого традиційно асоціюється з нашою свідомістю зі здоров’ям, навколишнім середовищем, а також з усім натуральним та органічним. Таке поєднання максимально точно ідентифікує філософію проекту
Візуальний концепт вийшов лаконічним, цілісним, легко читаним та сучасним.

single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
Контакти:
Українa, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Написати нам:
Заявка успішно відправлена