Roofter
        
				                    Побудова бренду, неймінг, вибір стратегії позіционування та просування, розробка комплексної рекламної кампанії та її реалізація для будівельної компанії Roofter				            
        Roofter – компанія, яка виконує монтаж і ремонт покрівлі в Києві та Київський області
Задача:
									                                Побудова бренду, неймінг, вибір стратегії позіционування та просування, розробка комплексної рекламної кампанії та її реалізація
Рішення:
									                                Бренд виник як дочірня компанія одного із великих гравців на будівельному ринку країни.
До нашої агенції замовник звернувся із запитом на супровід виведення бренду у бажану бізнес-нішу
Над реалізацією проєкту спільно працювали експерти трьох студій нашої компанії: Media, Creative та Digital
Обсяг роботи наших фахівців складався з:
- вивчення та комплексного аналізу конкурентного середовища
 - проведення стратегічної сесії з топ-менеджментом
 - розробки неймінгу: на даному етапі замовнику було запропоновано більш ніж 50 варіантів. Обрана назва відображає характер та tone of voice бренду: мужність, професійність, довіра.
Слово Roofter – неологізм, але побудоване на прямій асоціації від англійського слова Roof (дах), до якого додано закінчення від слова masTer (майстер). Назва викликає прямі асоціації, що в компанії працюють справжні експерти своєї справи, майстри, які знають все про дахи будівель та матеріали, з яких вони виготовляються - створення айдентики: візуального образу бренду, який повністю відповідає характеру та смисловим акцентам проекту
 - розробки веб-сайту: чіткого, інтуїтивно зрозумілого, який несе основні меседжі компанії потенційним клієнтам та є адаптивним під пошукові системи
 - комплексного просування, яке включає в себе:
– контекстну рекламу
– рекламу в телеграм каналах
– комунікацію у професійних ком’юніті
– роботу на виставках 
Завдяки вірно обраній та реалізованій стратегії компанія Roofter досягнула поставлених бізнес-завдань та зайняла лідуючу позицію у своєму сегменті.
Айдентика
									                                
                                                    
                                                    
                                                    
                                                    Брендування носіїв
									                                
                                                    
                                                    
                                                    
                                                    
                                                    ВЕБСАЙТ