Компанія, що спеціалізується на вирощуванні равликів.
Цільові ринки на продаж продукції торгової марки- країни Європейського Союзу, США, Канада, ОАЕ, Китай, Японія.
Розробка імені торгової марки, яка була б адаптивною для всіх цільових ринків (неймінг), розробка логотипу та бренд бука.
Було розроблено ім’я торгової марки англійською для інтеграції в цільові ринки. У процесі реалізації було зібрано робочу групу, що складається з креативного директора агентства та трьох копірайтерів. У ході роботи нашою командою було запропоновано 15 варіантів назви. В результаті аналізу та тестингу народилася назва Snailand. Ідея цього імені ґрунтується на двох словах: Snail (равлик) і land (земля). Snailand – це як би планета равликів і слово співзвучне з Діснейленд, що добре звучить як англійською, так і російською мовами.
Логотип та брендбук були виконані у продуманій стилістиці, яка чітко асоціюється з продуктом.