Umiverse: NFT-marketplace
Створення UX/UI дизайну для NFT маркетплейсу
Umiverse – спортивний NFT маркетплейс для шанувальників крикету, футболу та інших видів спорту.
ЗАДАЧА:
UI/UX-дизайн NFT-маркетплейсу
РІШЕННЯ:
Перш ніж приступати до розробки дизайну NFT маркетплейсу, наша команда ретельно вивчила всі тонкощі та нюанси роботи подібних агрегаторів.
Ось деякі з аспектів, на які ми звертали увагу насамперед:
- маркетплейс – це торговий майданчик, який працює за принципом сполучної ланки між покупцями та продавцями
- маркетплейси за своєю базовою структурою мають величезний функціонал, частина якого лежить у видимому полі користувачів, а частина у внутрішньому
- в основі будь-якого NFT-маркетплейсу знаходиться блокчейн, який поєднує в собі відразу кілька функцій: онлайн-магазин, аукціон та платформу для випуску NFT
- мобільні додатки для маркетплейсів, як правило, мають складну архітектуру та супер-кастомний інтерфейс
- конкурентоспроможна платформа завжди заснована на чіткому розумінні, які послуги пропонуються і кому
Після аналізу та докладного брифування клієнта наша діджитал команда розробила новий інтерфейс, ґрунтуючись не тільки на всесвітніх трендах UI дизайну, але й застосовуючи базові/класичні прийоми в веб дизайні, що максимально занурюють у світ NFT. Також наші фахівці поєднали в ресурсі та ще корпоративний сайт
В UX дизайні було враховано безліч змінних та побудовано шляхи та зв’язки до кожного блоку та сторінки:
- Головна сторінка компанії
- Marketplace
- Marketplace каталог
- item, profile (on sale), profile (Activity)
- profile (user: create item), (user: settings)
- pop-up windows, до кожного блоку
- live stream
- Блог
- Статті
- FAQ
- Авторизація