ХАДУ – запатентована методика оздоровлення та омолодження організму за допомогою комплексу вправ
Розробка маркетингової стратегії. Позиціонування проекту
На момент звернення до нашого агентства проект був на ринку вже кілька років. Нестабільна економічна ситуація змусила нашого Замовника глибоко задуматися про те, чи потрібен взагалі ринку цей продукт, яке місце займають конкуренти, і в якому напрямку рухається ринок в цілому.
Маркетологи нашої компанії провели велику аналітичну роботу, відпрацьовуючи одну гіпотезу за іншою, щоб чітко визначити блок конкурентних переваг.
Також під час роботи було отримано відповіді на наступні питання:
– ЧОМУ ми це робимо?
– КОМУ ми це продаємо?
– ДЕ ми продаємо, які канали зв’язку використовуємо?
Завдяки глибокій тримісячній роботі ми допомогли HUD: original club визначити їх самоідентифікацію, чітке розуміння портрета споживачів, визначили набір інформаційних повідомлень і найбільш зручні точки контакту потенційних клієнтів з інформацією про проект
Результатом нашої роботи стала якісна маркетингова стратегія, яка дозволила нашому клієнту налагодити повноцінні відносини з цільовою аудиторією.