Первинне завдання (запит від клієнта):
– розробка стратегії бренду;
– аналіз сайту;
– просування.
Нашими спеціалістами відділу маркетингових стратегій було уважно вивчено продукт замовника та його конкурентне середовище. Перебравши всі доступні та ефективні інструменти, які б допомогли у вирішенні поставлених замовником завдань, нашими спеціалістами було запропоновано проведення стратегічної сесії.
Мета сесії:
Допомога Замовнику у визначенні самоідентифікації – відповіді на ключові питання: «Хто ми?», «Що корисні нашим клієнтам?», «Наша місія», «Наша історія» тощо.
- Визначення сегментів ЦА. Визначити не лише сегменти, на які ділиться ЦА, а й виділити в кожному сегменті коло ЛПР – осіб, на які потрібно витрачати основні зусилля.
- Чітке розуміння портрета споживача. Визначення його болю, що впливає на прийняття ним рішення та комфортні для сприйняття інформації канали комунікації.
- Визначення точок комфортного зіткнення зі споживачем (де, як і коли йому зручно отримувати інформацію про продукт).
- Набори інформаційних посилів для споживача – визначити мінімальний набір інформації, яка познайомить його з продуктом, зацікавить його, спонукає його прийняти рішення та звернутися за послугою.
- Визначення вектора чи векторів подальшого розвитку бренду з погляду маркетингових комунікацій.
У результаті проведення стратегічної сесії із замовником та на підставі отриманої в результаті інформації були зроблені рекомендації та отримано наступний результат:
Була повністю налаштована тональність бренду, а саме:
– Змінено назву продукту (колишня назва замовника – Агентство проектних рішень для бізнесу Business Development)
– Визначено ідентифікацію продукту (опис, історія, легенда)
– Було дано візуальний образ, для комунікації із зовнішнім світом.
– Дані рекомендації щодо сегментації ринку та ЦА.
– Визначено портрет потенційного споживача.
– Була закладена основа на створення плану просування продукту.
– Були надані рекомендації щодо зміни інтернет ресурсу
– Були надані рекомендації щодо присутності продукту в соціальних мережах
Замовника було взято на комплексне рекламно-маркетингове обслуговування.
Також проведено обсяг робіт з формування візуального образу (айдентики), а саме:
– Створення логотипу;
– створення дизайну типових носіїв: бланк, візитка, конверт, блокнот;
– оформлення соціальних мереж: інстаграм-темплейти, обкладинки для FB та YouTube;
– складання посібника з використання фірмового стилю;
– створення нового сайту;
– SEO-просування.