АСП Альони Сафонової
АСП Альони Сафонової
Стратегічна сесія, брендинг, неймінг, створення айдентики, розробка сайту, SEO-просування
Задача:

Первинне завдання (запит від клієнта):

– розробка стратегії бренду;

– аналіз сайту;

– просування.

РІШЕННЯ:

Нашими спеціалістами відділу маркетингових стратегій було уважно вивчено продукт замовника та його конкурентне середовище. Перебравши всі доступні та ефективні інструменти, які б допомогли у вирішенні поставлених замовником завдань, нашими спеціалістами було запропоновано проведення стратегічної сесії.

Мета сесії:

Допомога Замовнику у визначенні самоідентифікації – відповіді на ключові питання: «Хто ми?», «Що корисні нашим клієнтам?», «Наша місія», «Наша історія» тощо.

  • Визначення сегментів ЦА. Визначити не лише сегменти, на які ділиться ЦА, а й виділити в кожному сегменті коло ЛПР – осіб, на які потрібно витрачати основні зусилля.
  • Чітке розуміння портрета споживача. Визначення його болю, що впливає на прийняття ним рішення та комфортні для сприйняття інформації канали комунікації.
  • Визначення точок комфортного зіткнення зі споживачем (де, як і коли йому зручно отримувати інформацію про продукт).
  • Набори інформаційних посилів для споживача – визначити мінімальний набір інформації, яка познайомить його з продуктом, зацікавить його, спонукає його прийняти рішення та звернутися за послугою.
  • Визначення вектора чи векторів подальшого розвитку бренду з погляду маркетингових комунікацій.

У результаті проведення стратегічної сесії із замовником та на підставі отриманої в результаті інформації були зроблені рекомендації та отримано наступний результат:

Була повністю налаштована тональність бренду, а саме:

– Змінено назву продукту (колишня назва замовника – Агентство проектних рішень для бізнесу Business Development)

– Визначено ідентифікацію продукту (опис, історія, легенда)

– Було дано візуальний образ, для комунікації із зовнішнім світом.

– Дані рекомендації щодо сегментації ринку та ЦА.

– Визначено портрет потенційного споживача.

– Була закладена основа на створення плану просування продукту.

– Були надані рекомендації щодо зміни інтернет ресурсу

– Були надані рекомендації щодо присутності продукту в соціальних мережах

Замовника було взято на комплексне рекламно-маркетингове обслуговування.

Також проведено обсяг робіт з формування візуального образу (айдентики), а саме:

– Створення логотипу;

– створення дизайну типових носіїв: бланк, візитка, конверт, блокнот;

– оформлення соціальних мереж: інстаграм-темплейти, обкладинки для FB та YouTube;

– складання посібника з використання фірмового стилю;

– створення нового сайту;

– SEO-просування.

Стратегічна сесія
single-block-image
Неймінг. Айдентика бренду
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
single-block-image
Templates
single-block-image
Контакти:
Українa, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Написати нам:
Заявка успішно відправлена